Livrare si Retur

Livrarea produselor
Rusuline livreaza national prin firma de curierat rapid Sameday.
 
Pentru mai multe informații despre livrare te rugăm sa ne scrii la office@rusuline.ro
Termene de livrare

In functie de produsul comandat, livrarea se poate face intre 1 si 15 zile lucratoare. Rusuline ofera spre vanzare produse confectionate dupa specificatiile prezentate in magazin, sau personalizate, produse care sunt croite individual pentru fiecare client și deci nu sunt pe stoc. Astfel, durata aproximativă de livrare este de 1 – 15 zile lucratoare de la momentul confirmării comenzii. În cazuri excepționale durata se poate prelungi pana la maxim 20 zile, clienții afectati fiind anuntati in prealabil. Produsele comandate se livrează în toata țara prin firma de curierat specializata.  Dupa predarea coletului la curier livrarea de obicei se face urmatoarea zi lucratoare, in anumite situatii poate dura 48h.

In acest interval de livrare pot interveni factori ce pot produce intarzieri, independent de vointa noastra sau a societatii de curierat cum ar fi: condiții meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. În aceste cazuri, un reprezentant Rusuline va va contacta imediat.

Modalitati de livrare:
  • Livrare prin curier (standard) – Toate comenzile sunt livrate prin SameDay
  • Livrare in Easy Box – Putem livra si in EasyBox serviciu oferit de SameDay, in functie de dimensiunea coletului nu toate produsele pot fi livrate prin EasyBox, in caz ca sunt probleme veti fi contactat de catre noi dupa plasarea comenzii.
Costuri de livrare
Prețurile afișate pe rusuline.ro nu includ taxele de livrare prin curier. Modificarea destinației influențează taxele de livrare aferente. Pentru localitățile pentru care firma de curierat percepe taxă pentru kilometri suplimentari costul transportului se ajustează ținând cont de această taxă. În acest caz, te vom contacta telefonic pentru confirmare.
  • livrare nationala – 19 ron
Modificarea adresei de livrare

In caz ca este nevoie sa modificati adresa de livrare, contactati-ne telefonic sau trimiteti un mail la adresa office@rusuline.ro cu numarul comenzii si adresa noua. Este important sa modificam adresa inainte de predarea coletului.

Primirea coletului
Daca coletul este deteriorat te rugam sa l refuzi.
Te rugăm ca la primirea coletului, sa verifici produsele și în cazul în care exista neconcordante fata de comanda initiala sau produsele prezinta defecte de fabricatie, sa ne aduci imediat la cunoștința.
Urmarirea coletelor

Dupa predarea coletului la curier pentru livrare veti primi codul AWB prin mail si link pentru verificarea statusului expeditiei.

RETUR

Ne dorim sa fii mulțumita de produsele Rusuline. De aceea, dacă nu ești mulțumită de ceea ce ai comandat, poți returna produsele în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii lor. 

 

Produsul Rusuline trebuie returnat în aceeași stare în care l-ai primit, având etichetele pe el, fără urme de purtare, împreuna cu eventualele cadouri sau  accesorii care au venit impreuna cu produsul.

Odată ajuns produsul înapoi la noi, in starea inițiala în care ți l-am trimis, nefolosit și cu etichetele pe el, în maximum 14 zile calendaristice iți vom returna în contul bancar indicat de către tine suma plătită pentru produsul returnat.

Costul expedierii returului către noi este platit de catre cumparator.

În cazul în care dorești să schimbi un produs te rog sa ne anunti. Vei trimite înapoi produsul pe care dorești să îl schimbi, noi pregătim noul produs și ti-l vom trimite fără ca tu să mai plătești taxă de transport.

Pentru a putea gestiona mai ușor returul sau schimbul te rugăm să ne anunți în scris, pe office@rusuline.ro  cu subiectul RETUR , un mesaj în care să menționezi numele și prenumele pe care ai făcut comanda, detaliile bancare pentru a-ți putea transfera contravaloarea produsului returnat.

 

Produsele personalizate nu pot fi returnate din pacate. Sunt produse croite si personalizate special pentru tine.

Nu suntem răspunzători pentru coletele primite în stare deteriorată datorită proastei manipulări din partea firmei de coletărie cu care colaborăm.

Te rugăm să verifici cu atenție produsul înainte de a plasa comanda, daca ai nelamuriri sau intrebari nu ezita sa ne contactezi pe mail sau telefonic. Încercam să menționăm cât mai multe detalii pentru a-ți fi de ajutor în luarea deciziei de a cumpăra.